Tävling

Tjohejsan

Imorgon ska jag tävla.. lite nervös men inte så farligt. De jag är mest rädd för är väl att jag ska tappa bort mej eller att misslyckas totalt. Typ trilla varannat steg XD
Men de ska nog inte hända..
Jag har helt nytt program, helt ny dräkt. Fast den har jag som sagt bara lånat för att min dräkt e ju typ i Colombia :S haha ajaa..
Min träning gick ganska bra :) så jag hoppas att det går lika bra imorgon. Men grejen e ju att jag vet vem som kommer 1 och 2. Så grattis till en 1:a plats Jessica och grattis till en 2:a plats Johanna XD

Men nu ska jag vara lite trevlig mot min käääära (**) familj!?
Kyss <3

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hahah nejnej johanna grattis till första plats och jag 2:a ;)

2009-10-30 @ 17:09:45
URL: http://jjws.blogg.se/
Postat av: Moroten

Jag hejar på dig. Hälsa Bob!!!

2009-10-30 @ 17:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0