Snälla ni

Hej

Jag har nu tappat intresset för min blogg och vet dock inte vad jag ska hitta på..
Om jag inte får något föslag .. så vet ja inte vad jag ska göra. Har faktiskt ganska mkt att göra i skolan.

Okej
Idag har jag varit i skolan, haft prov, 2 inlämingar + en läxa -.-.. Aja hur som helst. Idag har min lilla draess varit ett par byxor från bikbok, ett linne från hm och en kofta från gina och mina kära uggisar XD haha..
A sen har man ju varit ducktig som vanlit och bakat lite oxå! (stolt XD haha skoja)
Men nu önskar jag alla ett skit skönt lov. Vene vad jag ska hitta på:O. Hmm..
Men ha de så bra så hörs vi <3
Tack för alla som läser detta
(haha en bild som va me på en läxa vi hade idag XD )

KRAAAM


Kommentarer
Postat av: Moroten

Kram från mig till dig

2009-10-24 @ 17:29:37
Postat av: johannaaa

kram <3

2009-10-24 @ 21:09:26
Postat av: Moroten

Hälsa Bob!

2009-10-27 @ 15:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0