:D

Heeej allihopa :P

Hur har eran dag varit ?? Min va heeelt ok. Vaknade typ halv 9, fixade håret å så sen åkte vi till min tävling :). Mamma ville in på Hööks och köpa lite saker. Btw hittade jag ett par skiiit snygga sockor som jag ville men dom va ganska dyra ( 95 kr ) så de blev inte av att jag köpte dom..
Sen bar de iväg till ishallen. Lite halv sliten ishall men helt ok. Mitt åk gick oxå helt okej. Önskar jag kunde åka om ( som alltid :D haha ). Så de va lite kul. Men jag vann iaf :D ganska glad faktist, men hade inte heller blivigt ledsen om jag hade kommit 2:a..
Men nu ska jag kolla lite på fb. Kanske lägger upp lite bilder där från tävlingen. Men annars kan man gå in på www.konstakningsklubbensundbyberg.se och titta på bilder som vi lägger upp :) min mamma har gjort hemsidan förövrigt ;). Men ha de så bra <3

Kommentarer
Postat av: Jessica

tack , ja asså gud gillar verkligen inte han för han sa en massa saker precis efter men hade åkt man kände sig värdelös asså jag blev inte sur för jag kom 2:a glad för din skulle men Han som börjar på M va bara lite för mycket .. <3 Btw grattis <3 :)

2009-10-31 @ 23:00:01
URL: http://jjws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0