10.49

Hallojsan

Sovit gott?? Jag har väl sovit lite halv bra XD. Haha drömde att mitt hus brann och mina föräldrar typ brydde sej inte. Sen gick jag på fest XD haha. Vaknade hal 10 :D nice att sova vettu.

Asså jag har nog tjatat på min mamma i kanske 2 månader nu för att jag ska få ta ett litet litet hål i näsan, men jag får typ för mamma men inte för Pappa ( lite damp ) :@ haha XD.
SÅÅÅÅ FINT ( Hissar hål i näsan ) XD haha
Aja har inte så mkt att säga nu, Men ha de bra kanske hörs lite senare ikväll <3

Kommentarer
Postat av: Jessica

Aa :/

2009-11-01 @ 12:00:26
URL: http://jjws.blogg.se/
Postat av: Moroten

Gör inte något så dumt. Det är bara tjejer som är osäkra och inte begriper hur söta och duktiga dom är som gör hål i näsor och på andra ställen på kroppen. Titta på dom som har det. Blir dom snygga så? Det ser bara billigt ut. Pappa har rätt.

Jag säger ABSOLUT NEEEEJJJJJ.

2009-11-01 @ 16:59:39
Postat av: Johanna

Meeen mormor.. Annica fick juh :P då vill jag oxå

2009-11-01 @ 20:34:49
Postat av: Moroten

Mamma är säll. Pappa och Moroten är dumma.

Förresten är det jättefarligt att göra hål i näsan. Jag har hört flera som har fått ta bort näsan och operera in en ny, i plast. Det du, jag skulle nog akta mig om jag vore du. Du väcker ju uppmärksamhet som du är ändå.

Är jag damp nu???

2009-11-02 @ 09:45:22
Postat av: joahanna

MOAAAHAHAHAHAHAHAHA...Mormor mormor, det är fint men vem fasen har fått tagigt bort sin näsa?! Vera eller ? :P haha Hur jag lilla JAG väcka uppmärksamhet??

2009-11-02 @ 21:39:51
Postat av: Sweet Sixx

Håller med! Det är snygg med hål i näsan =)

2009-11-08 @ 22:17:53
URL: http://sweetsixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0